Verslag Ondernemen na de crisis, innoveren en/of kiezen voor zekerheid

Op 26 maart 2010 heeft ICTloket.nl wederom een succesvol gratis kennis en netwerkevenement georganiseerd in La Carverne de Geulhem. Bij dit sfeervolle en informatieve event waren circa 110 gasten aanwezig.

Vanaf 14.00 tot 14.30 konden de gasten binnenlopen. Bij de ingang konden de gasten hun jassen overdragen aan de hostesses van Service Royal, en konden ze hun badge pakken.
Rond 14.30 werden de gasten vriendelijk verzocht om zich naar de “sprekerszaal” te verplaatsen, waar vervolgens Aaron Mulder(directeur ICTloket.nl) en dhr. Fekkers van la Caverne de Geulhem het openingswoord deden. Ook werd er een filmpje van la Caverne de Geulhem en een filmpje over de iPAD getoond.

Na de opening was het tijd voor de tafeldiscussie. De deelnemers aan deze tafeldiscussie waren:

  • Hensgens Automobielen
  • Edison AV
  • Service Royal
  • Ivizi

De deelnemers van deze tafeldiscussie vertelden allemaal kort over hoe de crisis hun bedrijf heeft beïnvloed en hoe men zich door deze crisis heeft gewerkt. Vervolgens werd allen een aantal vragen gesteld door dhr. Mulder over innovatie binnen hun branche, de crisis en ’’last but not least’’ over opgedane ervaring in deze crisis. Ook werd er door Hensgens een primeur vertoond van een commercial van Honda.

Omstreeks 15:00 begonnen de kennissessies. De bedrijven die een kennissessie gaven waren(in chronologische tijdsvolgorde):

  • dhr. Limbourg namens Gibo Group
  • dhr. Goessens namens The Computer Company
  • dhr. Brouwer namens Job Flow
  • dhr. Woltheus namens Zuidstaete

Klik hier om het volledige verslag te bekijken.

Bron:
www.ictloket.nl

Aaron Mulder
ICTloket.nl
09/04/2010; 16:45