Op 6 juni 2006 is het promotieteam van het ICTloket gestart met de stedencampagne Roermond. Na stedencampagnes in Vaals, Maastricht, Venray, gemeente Voerendaal, Sittard-Geleen-Born stond het promotieteam voor de taak om nu de ondernemers van Roermond persoonlijk te bezoeken.
Voorafgaand zijn er circa 20 driehoeksborden op de grote ringwegen en in het centrum van Roermond geplaatst met ICTloket reclame erop. Daarnaast zijn diverse media benaderd om de stedencampagne onder de aandacht te brengen bij de ondernemers in Roermond. In samenwerking met Smeets Autogroep (die diverse promotiewagens ter beschikking stelde) en Limburg Onderneemt is het promotieteam gestart met het bezoeken van alle ondernemers op de bedrijventerreinen. Tevens is door het promotieteam de gemeente special Roermond van Limburg Onderneemt gepromoot die 27 juni 2006 zal verschijnen.
|
Bij het bezoeken van alle bedrijven op de bedrijventerreinen in Roermond werd kort ICTloket.nl geintroduceerd, een informatiemap overhandigd met brochuremateriaal van de sponsoren en tevens gevraagd naar contactgegevens van de directie, ICT verantwoordelijke of beslissingsmakers.
Indien de eigenaar of leidinggevende niet aanwezig was, werd er brochuremateriaal achtergelaten bij de medewerker / receptioniste die er zorg voor zou dragen dat onze informatie bij de juiste persoon terecht zou komen. In totaal zijn er op de bedrijventerreinen van Roermond ongeveer 300 tot 350 bedrijven persoonlijk bezocht gedurende 6 t/m 14 juni 2006.
Bezochte bedrijventerreinen:
Willem Alexander
Industriepark Roerstreek
Broekhin
Bedrijfsterrein Stationsweg
Spickerhoven
Merum
Klik hier voor een overzicht van alle foto’s.