Op 19-05, 03-06, 10-06, 21-07 en 22-07-2011 heeft ICTloket Kennisdagen georganiseerd waarbij ca. 45 deelnemers (in groepjes van 6 tot ca. 10 personen) aanwezig waren. De onderwerpen waren voornamelijk Strategische Marketing, Social Media (LinkedIn, Twitter, Hyves, Facebook en Youtube) en Zoekmachine Marketing (Natuurlijke Zoekmachine Optimalisatie, Google en Youtube, local search, Adwords in mindere mate). Bij enkele gasten werd ca. 1,5 uur vooraf extra aandacht besteed aan e-mail marketing en webwinkels. Er werd over het algemeen goed gediscussieerd over het gebruik van Social Media door bedrijven en hoe ze deze het beste strategisch kunnen inzetten. Daardoor werd er ook kennis gedeeld tussen zowel de deelnemers, als met de begeleider van de Kennisdag, de heer Aaron Mulder (ICTloket).
De dag werd ingeleid door de heer Aaron Mulder met een presentatie en een voorstelronde voor de deelnemers. Ook werden er vele verbeterpunten voor elke deelnemer voorgedragen. Voor iedere deelnemers waren tenminste 2 sheets met verbeter- en/of adviesvoorstellen voldaan door Aaron Mulder. Het advies had betrekking op de deelnemers hun bedrijfswebsite, vindbaarheid op internet en onder andere Social Media gebruik en integratie, zoals linkbuilding, gebruik twitter, Linkedin profiel, Google Maps, Local Search, Google Plus, Google +1, etc….
De deelnemers hebben de dagen als een zeer waardevolle dag ervaren, waarbij ze aangaven dat ze veel geleerd hebben en ook zelf goed hebben kunnen discussiëren met andere deelnemers.
De dagen werd afgesloten met een gezellige borrel.
Zie www.ictloket.nl/kennisdagen
Of voor meer informatie:
Aaron Mulder
Directeur
ICTloket
+31 (0)6 43 46 9353
Oranjeplein 97
6224 KV Maastricht
Tel: +31 43 362 6737
Mail: a.mulder@ictloket.nl