Nieuwe luxe locatie voor workshop social media en zoekmachine marketing in Hotel Bigarre Maastricht
Maastricht 25-04-2012. Nieuwe datum en een luxe locatie voor de Social Media en Zoekmachine Marketing workshop met Marc Duijndam en Aaron Mulder. Op dinsdag 12 juni 2012 in Hotel Bigarre Maastricht bieden wij vanuit een grote werkervaring een internet marketing workshop, toegespitst op social media en zoekmachine marketing.
In kleine groepjes wordt diep ingegaan op allerlei facetten van internet, social media en zoekmachine marketing. Deelnemers leren onder andere hoe ze vanuit een innovatief geautomatiseerd marketingdiagram social media en zoekmachine marketing succesvol, meetbaar en tijdsefficient kunnen inzetten.
Wat komt u te weten in de workshop?
- Hoe werken social media en zoekmachines
- Welke trends en toekomstige ontwikkelingen moet u rekening mee houden
- Wat kunt u bereiken, waar zit uw doelgroep en hoe bereikt u deze
- Hoe stel ik een succesvolle social media en zoekmachine strategie op
- Hoe bouw ik een succesvol social media marketingdiagram op
- Wat zijn social media apps, mobiele website apps, api keys en native apps
- Welke keuzes moet ik maken, mobiel, advertenties op social media of zoekmachines
- Welke social media zijn geschikt; Linkedin, Facebook, Twitter, Google+ en/of Hyves
- Welke monitoring- en automatiseringsoftware zijn geschikt voor ons
- Hoe werkt het algoritme van Google, Analytics en hoe komt u op een toppositie
- Wat zijn (geautomatiseerde) kwalitatieve links en hoe krijg ik een populaire ranking
- Hoe realiseer ik tijdbesparing, kostenbesparing en beperkt ik risico’s
- Rendement meten, rendement behalen, planning, afstemming en verantwoording
- Hoe koppel ik plaatsnamen en zoekwoorden succesvol
- Hoe ziet de toekomst eruit van social media en zoekmachines
- Wat zijn realistische verdien-modellen en hoe bouw ik succesvolle campagnes op
- Do’s en Dont’s, wat wel, wat zeker niet en nog veel meer…
Wat levert het op?
- Meer offerteaanvragen
- Meer verkopen en meer rendement
- Professionele aanpak en strategie
- Betere vind en zoekresultaten voor het bedrijf
- Minder risico’s en betere verantwoording
- Een juiste inbedding in de organisatie / bedrijf
- Nieuwe contacten / netwerk
Workshop Begeleiders:
Marc Duijndam (43): zetten tussen 2002 en 2008 de Nederlandse en Belgische organisatie van Google Inc. op. Ook is hij adviseur bij Linkedin en eBuddy. Tussen 1994 en 2002 bekleedde hij diverse commerciële functies bij Teleworld, The Music Factory, World Online en Ilse Media Groep. Marc Duijndam is momenteel onder andere betrokken bij Job Brokers en de opbouw van Result Executive Search van Result Recruitment. Ook is Marc betrokken bij bij de nationale en internationale uitrol van een Dynamic Pricing Systeem van Connective Power en actief in de Raad van Commissarissen van Funda.
Aaron Mulder (33): is sinds 2000 actief met internet marketingactiviteiten. Als een van de pioniers in dit vakgebied heeft hij veel ervaring opgebouwd en honderden bedrijven geadviseerd. Medio 2004 heeft hij ICTloket in Nederland bedacht en opgericht. Tevens is bij betrokken geweest bij de opstart van ICT Loket in Vlaanderen. Beide loketten zijn opgericht met steun van de overheid, onderwijs en het bedrijfsleven. Aaron is voornemens een drijvend innovatief kennis- en netwerkcentrum op te richten waar bedrijfsleven (en overheid) elkaar kan gaan ontmoeten, kennisdelen en op basis van innovaties waar Aaron en zijn netwerk bij betrokken zijn geweest, nieuwe innovaties gaan bedenken en realiseren. Naast het organiseren van workshops en netwerkbijeenkomsten vervult Aaron adviesrollen voor diverse bedrijven, waaronder gosidesign en enkele investeerders.
Een workshop duurt van 11:15 tot 16:45 uur incl. een lekkere lunch, drankjes en afsluitende borrel.
De kosten bedragen 299 euro per deelnemer en de locatie is Hotel Bigarre Maastricht. Minimaal aantal deelnemers 15.
Aanmelden en meer informatie via de link: www.ICTloket.nl/workshops
Laat een antwoord achter
U moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.