Psychologie van de klant die online winkelt samengevat in een uitgebreide infographic
Potential Asia is een internationale incubator die investeert in veelbelovende start-ups. Ze schrijven daarnaast gepassioneerd over nieuwe media, tech en economie. Potential Asia is gevestigd in Bali en stimuleert de start ups om locatie onafhankelijk te werken.
Hieronder een interessante infographic en korte uitleg over online klantenpsychologie.
“E-commerce heeft een hoge vlucht genomen in het afgelopen decennium. Waar de eerste poging van eind jaren 90 en het begin van deze eeuw nog resulteerde in het grote falen dat zelfs zijn eigen naam heeft gekregen; ‘dot-com bubble’, zitten we nu in een groot contrast en gaan in heel veel landen online verkopen voorbij aan fysieke verkopen. Hoewel er een groot aantal bedrijven is dat fatsoenlijk winst maakt met online handel, zijn er ook veel bedrijven die er nog mee worstelen. Mensen starten hun eigen webshop en vergissen zich er in wat daarbij komt kijken. En ook traditionele winkels hebben moeite met deze vorm van handelen. Daarom dit samengevat in een infographic.”
Veel succes met deze infographic:
Bron: https://www.dr-discount.nl/blog/infographics/e-commerce-psychologie-klanten
Laat een antwoord achter
U moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.