Verslag workshop social media en zoekmachine marketing van 17-04-2012
Maastricht 19-04-2012. Verslag workshop social media en zoekmachine marketing. Op deze mooie workshop dag waren 11 deelnemers naar Maastricht gekomen. De workshop begeleiders waren Marc Duijndam en Aaron Mulder. De locatie op 17 april 2012 was Stayokay Maastricht.
In een klein groepje werd de werking van social media en zoekmachine marketing besproken. Ook leerde de deelnemers hoe ze een slim geautomatiseerd business / marketingconcept konden realiseren met social media en zoekmachine Google optimalisatie. De workshop ging dan ook inhoudelijk in op internet-marketing, strategie, verleden, heden en de toekomst.
Op deze workshop dag werd inhoudelijk o.a. ingegaan op:
- het effect, het verheden, heden, de toekomst en werking van social media en zoekmachines
- het maken van een businessconcept voor social media en zoekmachine marketing
- voorbeelden van social media en zoekmachine marketing diagrammen en campagnes
- Facebook campagnes, Linkedin campagnes, Twitter koppelingen en Hyves groepen
- incentive campagnes en succesvolle voorbeelden
- automatisering en tijdwinst, hoe wel en hoe zeker niet
- het algoritme van Google (in grote lijnen), lokale campagnes en werking van zoekmachines
- rendement meten, rendement behalen en hoe op te starten
- waarom adwords en hoe in te zetten bij campagnes
- het verdienmodel van social media en zoekmachines
- app’s, integratie, voordelen en nadelen
- gedragsregels en medewerkers
- en nog veel meer..
De begeleiders:
Wilt u zich aanmelden voor de volgende workshop? Nieuwe datums zullen binnenkort bekend worden gemaakt. Dat kan via de volgende link: www.ictloket.nl/workshops
Laat een antwoord achter
U moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.